منتديات نار الجراح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات نار الجراح

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عمرو دياب افضل بكتير من مصطفي كامل امير النكد

4 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
الملاك البرىْ
مشرفة قسم موهبي التاليف
مشرفة قسم موهبي التاليف
الملاك البرىْ

انثى
أوسمة : عمرو دياب افضل بكتير من مصطفي كامل امير النكد - صفحة 2 0e27fb10

عمرو دياب افضل بكتير من مصطفي كامل امير النكد - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عمرو دياب افضل بكتير من مصطفي كامل امير النكد   عمرو دياب افضل بكتير من مصطفي كامل امير النكد - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يونيو 26, 2009 10:39 pm

الرد بالروابط هيكون فى القصائد
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: عمرو دياب افضل بكتير من مصطفي كامل امير النكد   عمرو دياب افضل بكتير من مصطفي كامل امير النكد - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يونيو 26, 2009 10:41 pm

هاتيهم واثبتي قدام المنتدي واجهي عشان اصدقك كده انا مقدرش اصدقك الا لما تيجيبي الروابط
الملاك البرىْ
مشرفة قسم موهبي التاليف
مشرفة قسم موهبي التاليف
الملاك البرىْ

انثى
أوسمة : عمرو دياب افضل بكتير من مصطفي كامل امير النكد - صفحة 2 0e27fb10

مُساهمةموضوع: رد: عمرو دياب افضل بكتير من مصطفي كامل امير النكد   عمرو دياب افضل بكتير من مصطفي كامل امير النكد - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يونيو 26, 2009 10:46 pm

وانا بقولك هجيبهم بس كل رابط هيكون فى كل قصيدة
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: عمرو دياب افضل بكتير من مصطفي كامل امير النكد   عمرو دياب افضل بكتير من مصطفي كامل امير النكد - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يونيو 26, 2009 10:48 pm

وانا موافق اوكي يا ملاك وشكرا لزوقك وانا قد كلمتي
AHMAD
المدير العام
المدير العام
AHMAD

ذكر
أوسمة : عمرو دياب افضل بكتير من مصطفي كامل امير النكد - صفحة 2 Fb3d4910

مُساهمةموضوع: رد: عمرو دياب افضل بكتير من مصطفي كامل امير النكد   عمرو دياب افضل بكتير من مصطفي كامل امير النكد - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت يونيو 27, 2009 1:57 am

سلام عليكم اظن دي مهزلة يا عاشق روني مش ليك وبس لا لينا كلنا لما اخوه فى مكان واحد يعملو ببعض كده عيب يا جماعة اخي عاشق اسمك حلو صدقنى لكن مش كل حاجة فيك حلوة حتى انا لكن الواحد بحاول يصلح من نفسه علشان يقرب من الناس اللى بتحيط بيه مش يفتعل المشاكل ويحاول يبعد الناس عنه بص يا عم زي مقال الك المشرف العام لو عندك دليل واحد فى المية هاته وبعدين لو جبت دليل مش من العيب تعمل كل اللى انت عملته ؟ ايه تجرح فى الناس دي اخلاق المسلمين يا عاشق ؟ صدقيني لاء مش اخلاق ناس كبيرة وعاقلة يا عسل . انا بصراحة شايفك راح تمسك ببأخوك حتى عن طريق النت ميصحش كده ونتا يا عاشق غلطت فى اختنا الملاك رغم هيا اللى معرفاك على المنتدى واحنا بنتشرف بيك والله لانك اخ عزيز علينا واكيد بتتمنى النا الخير انت غلطت لازم تعتذر لفنسك اول يا عاشق وبعدين لاختنا الغالية وبعدين احنا كده ده اخوك وكلنا لازم نحترم بعض وانت ليك وجهة نظر قولها لكن بزوق علشان ما نجرح الاخرين وانت زوق صدقني وقلبك طيب ياريت اللى حصل ما ينعاد

وبعدين دل وقت اجى حقى عليك يا عاشق بطلب منك تحط المواضيع بتعتك فى الاقسام اللى ممكن يتحط فيها الموضوع يعنى مثلا مش تجيب موضوع عن الاخبار والسياسة وتحطه فى قسم موهبي التأليف مش يصح كده صدقنى يجيب عليك عمل اللازم من طرفك وتكون ايدك معنا علشان نرتقي بالمنتدى ويكون الافضل ان شاء الله

وشكرا الك وبارك الله فيك
https://gera7.yoo7.com/

عمرو دياب افضل بكتير من مصطفي كامل امير النكد
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-